vendredi 18 janvier 2013

BD Barbie / Barbie BD

Avez-vous remarqué ses nouvelles mini bandes dessinées sur les boîtes de Barbie ?
Have you noticed the new mini comics on the Barbie boxes ?

Si je ne me trompe pas, on les trouves sur les boîtes des soeurs de Barbie vendues avec des accessoires ou un autre membre de la famille. On les trouve également sur les boîtes ou les soeurs peuvent avoir des activités ensemble.
If I am not mistaken, we find these comics on the boxes Barbie sisters  sold with accessories or another family member. They are also found on the boxes where sisters can have activities together.

J'en ai relevé trois :




On peut facilement imaginer une suite à ses histoires. La prochaine fois que vous irez en magasin, vérifier le coté des boîtes.
We can easily imagine a sequel to his stories. The next time you're in the store don't forget to look the boxes. 


8 commentaires:

Vanessa a dit…

I have not noticed these. I'm not sure they are showing up here in the States. I could be wrong, though.

Anonyme a dit…

Bonjour/Bonsoir c'est toujours moi Clara,

J'aime beaucoup c'est mini BD elles sont mignonne je trouve.

Bonne journée/soirée
Au revoir

au plaisir de vous lire.

Unknown a dit…

love your blog dear, miss me so much playing with my barbies!!! thanks for stopping by my blog and leaving your lovely comment, maybe we could follow each other? it would be a pleasure for me :)big kisses


http://glamourdrama.blogspot.it

Unknown a dit…

Hello from Spain: I keep the comics boxes of dolls. They are very nice and funny. I like a lot. Keep in touch

Shasarignis a dit…

You are supposed to find them on the toys for Barbie and her sisters.

Shasarignis a dit…

Bonjour Clara, c'est vrai que les minis BD sont magnifiques. La prochaine fois que j'en verrai, je les publierai.

Shasarignis a dit…

Thank you for your comment. I gonna see your blog !

Shasarignis a dit…

Hi Marta, do you have the same comics on the box in your country ?

Enregistrer un commentaire

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...